راهنمای جامع انتخاب و خرید سرخ کن صنعتی

A comprehensive guide to choosing and buying an industrial fryer- fereydoonimatbakh

از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توان به دستگاه سرخ کن صنعتی اشاره نمود که به منظور آماده سازی سیب زمینی سرخ کرده، پیاز سوخاری و… استفاده می گردد.

اینکه بتوانید این مواد غذایی را با کیفیت بالا تهیه کنید، تا حدود زیادی به امکانات و ویژگی های سرخ کن صنعتی که خریداری کرده اید بستگی دارد؛ از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم بیشتر با نحوه انتخاب و خرید این محصول آشنا شویم و یک راهنمای جامع در این باره ارائه دهیم. مهم ترین نکاتی که در ادامه بررسی می کنیم عبارتند از:

  • انواع سرخکن صنعتی
  • نکات مهم خرید سرخ کن صنعتی
  • بهترین سرخ کن صنعتی
  • قیمت دستگاه سرخ کن پیاز صنعتی
  • تولید کننده سرخ کن صنعتی

با ما همراه باشید.

انواع سرخکن صنعتی

در پاسخ به سوال: سرخ کن صنعتی چیست ؟ باید بگوییم یکی از مهم ترین تجهیزات رستوران  و فست فود بوده که انواع مواد غذایی از جمله: مرغ، سیب زمینی، قارچ و.. در آن سوخاری می گردد. به طور کلی سرخ کن های صنعتی نیز مانند سایر لوازم آشپزخانه صنعتی دارای تنوع بوده و در مدل های مختلف تولید و طراحی شده اند.

3 نوع سرخ کن صنعتی پرکاربرد عبارتند از:

  1. سرخ کن صنعتی رومیزی

این محصول بهترین گزینه برای رستوران و آشپزخانه های صنعتی که دارای فضای کم و متراژ محدود هستند، می باشد. سرخ کن صنعتی رومیزی در مدل های تک لگن و دو لگن تولید و یک شیر تخلیه به منظور خروج روغن بر روی آن تعبیه شده است. می توانید از این دیگ سرخ کن صنعتی به منظور سرخ کردن انواع فیله سوخاری، قارچ و سیب زمینی و.. استفاده کنید.

  1. سرخ کن صنعتی دیپ یا مبله

سرخ کن مبله که در دسته تجهیزات رستوران حرفه ای قرار می گیرد و برای رستوران و فست فودهای دارای فضای بزرگتر مناسب بوده و اغلب در هتل ها، کترینگ و بیمارستان ها استفاده می گردد.

  1. سرخ کن صنعتی تحت فشار

این نوع سرخ کن در سال های اخیر دارای محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان بوده و امکان طبخ غذا در دمای پایین و سریع ترین زمان را فراهم می کند. به دلیل فشار بالایی که در نحوه کارکرد این دیگ سرخ کن صنعتی وجود دارد، آب و رطوبت مواد غذایی نیز حفظ شده و میزان جذب روغن به کمترین حد می رسد؛ همچنین این محصول دارای فیلتر روغن نیز می باشد.

اغلب تجهیزات رستوران صنعتی و تجهیزات فست فود از جمله: سرخ کن های صنعتی با گاز شهری کار می کنند و بنابراین میزان مصرف انرژی در آن ها کم است.

نکات مهم خرید سرخ کن صنعتی

در میان تنوع بالای محصولات مراکز تولیدکننده تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود که در بازار شاهدش هستیم، خرید و انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی کمی دشوار بوده و نیاز به بررسی های دقیق تر دارد.

نکات مهم خرید سرخ کن صنعتی شامل موارد زیر است:

  • جنس بدنه

حتما جنس بدنه محصول را بررسی کنید که بادوام و محکم باشد؛ چرا که برای استفاده طولانی مدت به این دستگاه نیاز دارید. جنس مناسب پیشنهادی برای سرخ کن صنعتی، استیل است زیرا در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا دارای مقاومت زیادی است.

همچنین جنس سبد سرخ کن صنعتی باید به گونه ای باشد که در بلندمت دچار زنگ زدگی نگردد.

  • ظرفیت سرخ کن

هنگام خرید سرخ کن صنعتی حتما ظرفیت آن را مورد بررسی قرار دهید. نیازهای کسب و کار خود را در نظر بگیرید و بررسی کنید به طور میانگین روزانه چه تعداد مشتری دارید؟ بر اساس پاسخ این سوال می توانید بهتر تصمیم بگیرید بع یک سرخ کن 5 لیتری نیاز دارید یا 36 لیتری و بالاتر؟

  • امکانات و قابلیت ها

به طور کلی مدل های مختلف سرخ کن دارای امکانات و قابلیت های متفاوتی هستند؛ به عنوان مثال دارای ترموستات پرخشی یا سینی چربی گیر و یا چراغ نشان دهنده وضعیت دما می باشند. بنابراین ابتدا تعیین کنید چه قابلیت هایی برای شما ضروری تر است؟ سپس اقدام به خرید کنید.

  • سیستم فیلتر روغن

به کمک این سیستم، کیفیت روغن در بلندمدت حفظ شده و نیاز به تعویض مدام آن نیست؛ به این ترتیب در میزان هزینه های کسب و کار شما نیز صرفه جویی می گردد. همچنین می توانید غذاهای سرخ شده سالم تر و باکیفیت تری داشته باشید.

  • نوع سرخ کن صنعتی

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، انواع سرخ کن صنعتی در مدل های ایستاده یا مبله، رومیزی و تحت فشار تولید شده که با توجه به نوع نیاز کسب و کارتان باید اقدام به انتخاب یکی از این چند مدل کنید.

  • نوع سوخت مصرفی

محصولات سرخ کن صنعتی به طور معمول با 3 نوع سوخت مصرفی کار می کنند که گاز،برق و پروپان است. بنابراین تعیین کنید مصرف کدام سوخت برای شما مهم تر است؟

  • قابلیت تمیز کردن

قابلیت شست و شو و نظافت آسان دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از مدل های سرخ کن مجهز به سیستم خودکار شست و شو هستند که در نهایت سبب می شوند تا تمیز کردن دستگاه آسان تر انجام شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب نکات مهم کار با سرخ کن صنعتی را مطالعه کنید.

  • قیمت

قیمت دستگاه سرخکن به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اما بدیهی است هرچقدر امکانات و ظرفیت این محصول بیشتر باشد، دارای قیمت بالاتری نیز می باشد. البته لازم است در انتخاب مراکز تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، دقت کافی داشته باشید تا یک محصول بی کیفت را با قیمت بالا خریداری نکنید.

بهترین سرخ کن صنعتی

انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی در میان تنوع بالای محصولات، کار آسانی نیست؛ چرا که به عوامل مختلفی از جمله: بودجه شما، برند، جنس بدنه و سبد سرخ کن صنعتی، قابلیت های محصول و… بستگی دارد. با این حال برند ویکتور دارای محصولات باکیفیتی است که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. این برند سرخ کن را می توانید از تجهیزات آشپزخانه فریدونی تهیه نمایید.

قیمت دستگاه سرخ کن پیاز صنعتی

اگر برای رستوران یا فست فود خود به دنبال یک محصول قدرتمند هستید که مقدار زیاد پیاز و سایر سبزیجات را سرخ کند، می توانید از بخش محصولات فریدونی مطبخ انواع سرخ کن صنعتی با قیمت های مختلف را مشاهده و اقدام به خرید کنید. در صورتی که به راهنمایی های بیشتری نیاز داشتید، می توانید با کارشناسان تجهیزات آشپزخانه فریدونی جهت دریافت مشاوره های لازم تماس حاصل کنید.

تولید کننده سرخ کن صنعتی

کلیه محصولات گروه صنعتی فریدونی دارای گارانتی بوده و این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر تولید کننده سرخ کن صنعتی، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات آبمیوه فروشی و… در کشور آماده ارائه خدمات است.

شما می توانید با این مجموعه از بخش تماس با ما در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را جهت خرید لوازم و ابزارهای مورد نیاز خود دریافت نمایید. همچنین می توانید به فروشگاه این مجموعه سر بزنید و قیمت محصولات مورد نیاز خود را مشاهده نمایید.

پست قبلی

نکات جامع سرویس و نگهداری تجهیزات کافی شاپ

پست بعدی

معرفی جامع ویژگی های اسلایسر صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

بروزرسانی

به دلیل بروزرسانی وبسایت، فعلاً برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

  • تلفن ثابت: 55574108 – 55574104
  • تلفن همراه: 09103939344