ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب

ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب- فریدونی مطبخ

همه ما می دانیم امروزه با تنوع بالایی که در محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی شاهد هستیم، انتخاب و خرید بهترین برند چرخ گوشت صنعتی کار دشواری بوده و نیازمند داشتن اطلاعات تخصصی در مورد این محصول می باشد. انواع چرخ گوشت صنعتی تولید و به بازار عرضه شده اند که از لحاظ ابعاد، شکل، ظرفیت و… با هم متفاوت هستند.

از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم با ویژگی های مهم و مزیت های این محصول بیشتر آشنا شویم تا در نهایت بتوانیم در میان محصولات متنوع بازار یک انتخاب صحیح داشته باشیم. مهم ترین نکاتی که در ادامه بررسی می کنیم عبارتند از:

  • 10 ویژگی بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی
  • بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی
  • قیمت چرخ گوشت صنعتی کوچک

با ما همراه باشید.

10 ویژگی بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی

برای انتخاب و خرید بهترین چرخ گوشت صنعتی که از تجهیزات رستوران مهم و پرکاربرد به شمار می رود، باید به جزئیات و ویژگی های مختلف توجه داشته باشید تا پس از مدت کوتاهی با مشکلات زنگ زدگی، سرعت پایین و… رو به رو نشوید. از جمله مهم ترین ویژگی ها عبارتند از:

  1. قدرت بالای موتور

یکی از مهم ترین پارامترها برای تعیین کیفیت چرخ گوشت صنعتی، توان و قدرت بالای موتور این محصول است؛ در واقع در آشپزخانه های صنعتی، کلیه تجهیزات رستوران باید دارای کیفیت و قدرت بالایی باشند تا بتوانند در کمترین زمان بیشترین حجم مواد غذایی را به منظور پخت، آماده سازند.

فراموش نکنید توان چرخ گوشتی صنعتی کوچک در مقایسه با یک چرخ گوشت خانگی باید بیشتر باشد؛ چرا که محصولات مورد استفاده در حوزه صنعت باید تخصصی تر و دارای قدرت بیشتری باشند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مطلب تفاوت چرخ گوشت صنعتی با خانگی را مطالعه نمایید.

  1. جنس مستحکم بدنه

بدیهی است بدنه استیل دارای مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی می باشد و بنابراین دوام بالاتری در مقایسه با سایر محصولات خواهد داشت.

  1. وزن بالا

عموما بخش های مختلف چرخ گوشت با استفاده از متریال مختلف طراحی می شوند؛ بدنه آن ها از فولاد ضدزنگ یا استیل می باشد که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی، ضربه و…دارند.بنابراین دارای وزن زیادی هستند.

  1. استفاده آسان

به دلیل کاربرد زیاد این محصولات در کنار سایر تجهیزات فست فود یا رستوران، ضروری است دارای استفاده راحت تری باشد. بنابراین بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی باید دارای یک دکمه جهت چرخ کردن گوشت باشد تا بتوان به راحتی و در کمترین زمان، حجم بالایی از گوشت را خرد نمود.

  1. عدم لرزش

توجه داشته باشید حجم زیادی از گوشت باید پس از روشن شدن این محصول چرخ شود؛ بنابراین در صورتی که صدای زیاد از دستگاه بلند شود یا شروع به لرزیدن کند می تواند نشانه عدم کیفیت و رعایت استانداردها در آن باشد.

  1. جنس تیغه ها

تیغه های بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی عموما از تیتانیوم و استیل ضدزنگ ساخته می شود تا دارای مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی باشد. بنابراین دوام و طول عمر تیغه ها بیشتر شده و می توانید با خیال راحت سال ها از این محصولات برای تهیه گوشت یا مواد غذایی چرخ کرده دیگر استفاده نمایید.

  1. جداسازی قطعات

با توجه به نیاز مکرر به نظافت و شست و شوی لوازم آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران از جمله چرخ گوشت صنعتی، بنابراین ضروری است بتوان به راحتی کلیه قطعات محصول را جدا نمود و دوباره پس از نظافت، در جای خود قرار داد.

  1. مقاومت بالا

به طور کلی کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برای آماده سازی و طبخ غذا مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای مقاومت و دوام بالایی باشند؛ چرا که لازم است حجم زیادی از مواد غذایی را آماده سازند. چرخ گوشت صنعتی بزرگ یا کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیست و طراحی آن باید به گونه ای باشد که در کمترین زمان، حجم بالایی از گوشت و سایر مواد غذایی را بدون ایجاد اختلال در کارکرد خرد کند.

  1. قابلیت نظافت آسان

قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یا خانگی باید به این نکته توجه داشته باشیم که مواد غذایی مختلف در تماس با این ابزارها و دستگاه ها قرار می گیرند؛ بنابراین بهداشت و ایمنی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین چرخ گوشت صنعتی باید قابلیت نظافت آسان داشته باشد و قطعات مختلف آن به راحتی جدا شوند تا پس از شست و شو مجددا برای دفعات بعدی مورد استفاده قرار بگیرند.

  1. قیمت مناسب

به طور کلی توجه داشته باشید برای خرید این محصول، مرکز ارائه دهنده دارای خدمات پس از فروش باشد و کیفیت دستگاه را تضمین نماید. گرچه هرچقدر جنس متریال مصرفی در دستگاه مناسب تر و باکیفیت تر باشد، ممکن است قیمت بالاتری نسبت به نمونه هایی با کیفیت پایین تر داشته باشد؛ اما انتخاب یک فروشگاه معتبر که محصولات را با قیمت منصفانه و منطقی ارائه دهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما می توانید چرخ گوشت صنعتی الکتروکار را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت از مجموعه تجهیزات آشپزخانه فریدونی خریداری نمایید.

حالا که با 10 ویژگی چرخ گوشت صنعتی خوب آشنا شدیم، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در انتخاب بهترین چرخ گوشت های نیمه صنعتی به چه مواردی باید توجه کنیم؟ در ادامه به این سوال مهم پاسخ داده ایم.

بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی

اولین سوال که در خصوص استفاده از چرخ گوشت نیمه صنعتی با آن رو به رو هستیم این است که: آیا می توان از مدلنیمه صنعتی این دستگاه برای مصارف خانگی هم استفاده کرد؟ در پاسخ باید بگوییم: بلکه، این محصول در مقایسه با نوع خانگی دارای قدرت و کاربرد بیشتری نیز می باشد.

به طور معمول جنس بدنه بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی از استیل ضدزنگ بوده و دارای انواع مختلف: چرخ گوشت قصابی رومیزی، ایستاده، تک فاز یا سه فاز و… می باشد. البته از لحاظ نوع موتور نیز در دو دسته تسمه ای و گیربکسی قرار می گیرد.

مراکز تولید کننده چرخ گوشت صنعتی، انواع مدل های صنعتی و نیمه صنعتی را به بازار عرضه کرده اند؛ اما…  بهترین نوع چرخ گوشت نیمه صنعتی که جزو پرفروش ترین ها نیز می باشد، چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای است. .

قیمت چرخ گوشت صنعتی کوچک

به طور کلی قیمت چرخ گوشت صنعتی بر اساس جنس بدنه، نوع موتور گیربکسی یا تسمه ای، قابلیت و امکانات مختلف و… متفاوت می باشد. اما می توانید برای مشاهده قیمت چرخ گوشت صنعتی کوچک و یا بزرگ، به صفحه فروشگاه فریدونی مطبخ سر بزنید و ویژگی و امکانات این محصولات را مشاهده کنید.

جمع بندی

به پایان مطلب ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب رسیدیم. در این بخش تلاش کردیم ابتدا با امکانات و ویژگی های بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی آشنا شویم. سپس گفتیم ممکن است نام چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز به گوشتان خورده باشد که به معرفی انواع و ویژگی های مهم آن نیز پرداختیم.

فراموش نکنید شما می توانید به بررسی قیمت چرخ گوشت صنعتی دست دوم دیوار نیز بپردازید؛ اما در این صورت نیازمند دقت و توجه بیشتری در انتخاب محصول هستید، چرا که ممکن است موتور این دستگاه فرسوده شده باشد و قطعات با کیفیت پایین و زنگ زده خریداری کنید که بعدها بابت تعویض این قطعات هزینه بیشتری بپردازید!بنابراین حتما توجه کافی در این خصوص داشته باشید. در صورتی که بودجه کافی برای خرید این دستگاه نداشتید، پیشنهاد می کنیم خرید اقساطی چرخ گوشت صنعتی را در نظر بگیرید.

در نهایت چنانچه قصد خرید بهترین نوع چرخ گوشت صنعتی را با قیمت منصفانه و کیفیت مناسب دارید، تجهیزات آشپزخانه فریدونی گزینه ای مناسب برای شما است. همین حالا برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره کارشناسان می توانید از بخش تماس با ما با این مجموعه در ارتباط باشید.

پست قبلی

نکات جامع راه اندازی برگر فروشی

پست بعدی

نکات جامع استفاده از دستگاه میوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

بروزرسانی

به دلیل بروزرسانی وبسایت، فعلاً برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

  • تلفن ثابت: 55574108 – 55574104
  • تلفن همراه: 09103939344