نکات جامع راه اندازی برگر فروشی

نکات جامع راه اندازی برگر فروشی- فریدونی مطبخ

 همه ما ما می دانیم راه اندازی کترینگ، فست فود، برگر فروشی و… هر کسب و کار دیگری که به غذا مربوط است، دارای بازدهی و سود مناسبی است.

البته فاکتورهای متعددی در میزان درآمد و سوددهی این شغل دخیل هستند؛ از جمله:  خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت و درجه یک، مثل: تجهیزات فست فود میزان بودجه برای انتخاب مکان و… بنابراین در این مطلب تصمیم گرفتیم به طور مفصل به نکات مهم نحوه راه اندازی برگرفروشی بپردازیم. مهم ترین مواردی که در ادامه بررسی می کنیم عبارتند از:

  • لیست تجهیزات همبرگر فروشی
  • نکات راه اندازی برگرفروشی
  • هزینه راه اندازی برگر فروشی

با ما همراه باشید.

لیست تجهیزات همبرگر فروشی

به طور کلی مهم ترین وسایل مورد نیاز همبرگر فروشی عبارتند از:

  • قالب همبرگر زن

قالب های همبرگر زن در ابعاد مختلف تولید شده اند و به کمک این  دستگاه ها می توانید همبرگرهایی با اندازه یکسان آماده کرده و به فروش برسانید. برای استفاده از این محصول نیاز است دو عدد پلاستیک را در زیر و روی مواد قرار داده و سپس دستگاه را فشار دهید. البته اگر به دنبال وسایل مورد نیاز همبرگر خانگی نیز هستید، این دستگاه گزینه مناسبی می باشد.

برای خرید این محصول کاربردی و ضروری نیز می توانید از بخش تجهیزات فست فود فروشگاه فریدونی، اقدام به تهیه این محصول نمایید.

  • چرخ گوشت صنعتی

با استفاده از چرخ گوشت های صنعتی مثلا: گیربکسی یا تسمه ای می توانید اقدام به تهیه مواد اولیه بر اساس دستور غذایی مد نظر خود نموده و یک ترکیب خاص و لذیذ آماده کنید.

  • میکسر

میکسر گوشت نیز از جمله ابزارهای است که خرید آن هنگام تهیه تجهیزات رستوران و فست فود ضروری بوده و کمک می کند گوشت، پیاز، ادویه و سایر مخلفات به راحتی ترکیب و ورز داده شوند. به این ترتیب یک ترکیب کاملا یکدست و منسجم از مواد اولیه همبرگر خواهید داشت.

به طور معمول جنس این محصول از استیل ضدزنگ می باشد و کاملا بهداشتی می باشد.

  • فر و گریل صنعتی

گریل های صنعتی از جمله لوازم آشپزخانه صنعتی مهم است که در دو دسته روغنی و گریل زغالی و ایستاده و رومیزی به بازار عرضه شده اند. این دستگاه ها قابل اتصال به گاز شهری بوده و بهترین وسیله برای تولید برگر های زغالی و روغنی هستند.

همچنین به منظور تهیه غذاهای سالم، رژیمی و کم روغن نیز می توانید از دستگاه گریل استفاده نمایید.

نوعی فر به نام فر ساندویچی نیز وجود دارد که امکان تهیه ساندویچ، فیله، همبرگر، پیتزا و… را برای افراد فراهم کرده است. به منظور راه اندازی فست فود کیلویی نیز به این دستگاه نیاز خواهید داشت. با طراحی سینی چربی گیر در این محصول، چربی های غذا بر روی آن ریخته و بنابراین می توانید به راحتی اقدام به تمیز کردن آن نمایید.

همان طور که می دانید لذت خوردن همبرگر در کنار سیب زمینی سرخ کرده چند برابر می شود. بنابراین برای تکمیل منوی فست فود خود نیاز به تهیه سیب زمینی سرخ کرده نیز دارید. به این منظور باید اقدام به خرید سرخ کن صنعتی باکیفیت و مجهز نمایید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، بیشترین سیب زمینی سرخ کرده ترد و خوشمزه را برای مشتریان آماده نمایید.

  • تجهیزات برودتی

مهم ترین تجهیزات برودتی که در راه اندازی برگرفروشی به آن ها نیاز خواهید داشت، یخچال ویترینی و دستگاه تاپینگ می باشد. یخچال برای نگه داری انواع نوشیدنی مثل: نوشابه، آب معدنی، دلستر و… مورد نیاز است.

انواع تاپینگ نیز در تعداد لگن و بن ماری با هم متفاوت هستند و به منظور نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی و همچنین سبزیجات مختلف مانند: کاهو، خیار شور، سس و… در فست فودی ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند.

  • هود

برای جلوگیری از پخش بو و دود حاصل از مواد غذایی نیز به یک هود آشپزخانه صنعتی نیاز دارید. هود نیز در انواع دیواری، سقفی با قدرت و مکش مختلف در بازار تولید و عرضه می شوند. پس از اینکه با تجهیزات مهم راه اندازی برگر فروشی آشنا شدیم و اقدام به خرید لوازم آشپزخانه صنعتی کردیم، حالا زمان آن رسیده که بدانیم چه نکات مهمی را باید در راه اندازی این کسب و کار پرسود در نظر داشته باشیم؟

با ما همراه باشید.

نکات راه اندازی برگرفروشی

از مهم ترین نکات که قبل از راه اندازی برگرفروشی نیاز دارید بدانید این است که برخی از غذاها در میان سایر مواد غذایی از محبوبیت بالایی در میان افراد برخوردار است. برگر زغالی نیز از این دسته غذاهایی است که دارای طرفداران زیادی بوده و تهیه و پخت آن می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک نماید.

البته این امر مستلزم توانایی شما یا آشپز مجموعه شما و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی درجه یک و باکیفیت می باشد. تجهیزات آشپزخانه فریدونی با ارائه انواع تجهیزات فست فود، تجهیزات رستوران و تجهیزات آبمیوه فروشی و… در خدمت مشتریان است.

دیگر موارد مهم در راه اندازی برگرفروشی عبارتند از:

  • انتخاب مکان مناسب برگرفروشی

حتما توجه داشته باشید که برگرفروشی شما در یک مکان پر رفت و آمد باشد. به عنوان مثال نزدیکی به مراکز آموزشی، مثل: دانشگاه ها، مدارس و… که اغلب جوانان و نوجوانان به این مکان ها تردد دارند، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • دریافت مجوزها

همان طور که می دانید راه اندازی هر کسب و کاری نیازمند دریافت مجوزهای لازم می باشد. بنابراین برای افتتاح برگر فروشی نیز باید به سراغ مراکز مختلف صدور مجوز مراجعه نمایید و اقدامات لازم را انجام دهید.

  • داشتن منوی متنوع و جذاب

برای طراحی منوی فست فود یا برگرفروشی پیشنهاد می کنیم دو نکته را در نظر بگیرید:

  1. داشتن تنوع در منو

بهتر است منوی متفاوت و متنوعی داشته باشید و انواع برگر کلاسیک، زغالی و.. را ارائهدهید تا افراد با سلیقه ها و رژیم های غذایی مختلف بتوانند از خدمات شما استفاده نمایند.

  1. تعیین قیمت مناسب

برای قیمت گذاری نیز هم سود مجموعه خودتان و هم رضایت مشتریان را در نظر داشته باشید.

  • خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در بخش قبل به معرفی لیست تجهیزات ضروری برگرفروشی اشاره کردیم. حتما از مجموعه معتبر اقدام به خرید این وسایل نمایید تا بتوانید در طولانی مدت نیز همچنان از این تجهیزات استفاده نمایید. همچنین مواد اولیه برای تهیه همبرگر مانند: گوشت، نان همبرگر، سبزیجات و… را حتما به شکل تازه و باکیفیت تهیه نمایید تا در نهایت یک منوی غذایی سالم، بهداشتی و دلچسب داشته باشید!

لازم به ذکر است ممکن است به تجهیزات آبمیوه فروشی نیز نیاز داشته باشید و بخواهید نوشیدنی های خاص به مشتریان ارائه کنید تا سبب تمایز شما با رقبا شوند.

  • استخدام پرسنل با تجربه و متخصص

با افرایش سفارش مشتریان و افزایش حجم کاری نیاز به پرسنل مختلف از جمله: آشپز، کمک آشپز، مسئول تحویل غذا و… نیاز خواهید داشت. تلاش کنید کارکنان را از میان افراد با تجربه و متخصص انتخاب نمایید.

  • بازاریابی و تبلیغات هدفمند

حتما یک نام خلاقانه برای برند خود انتخاب نموده و لوگو حرفه ای داشته باشید. همان طور که می دانید این روزها فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار داغ است. شما نیز از این فرصت استفاده نمایید تا بتوانید با تبلیغات در این شبکه ها نام برند خود را در ذهن مشتریان ثبت کنید.

البته استفاده از تبلیغات سنتی مثل: بروشور و کاتالوگ و.. نیز موثر خواهد بود.

  • ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان

موثرترین عامل در موفقیت هر کسب و کار از جمله: برگر فروشی، خدمات باکیفیت و عالی است. پس تلاش کنید  علاوه بر دریافت سفارش حضوری و آنلاین، به پرسنل نیز برخورد مناسب و با احترام را گوشزد کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم فضای صمیمی و گرمی را در داخل مغازه فست فود خود برای مشتریان ایجاد نمایید.

چنانچه به فکر راه اندازی کترینگ هستید نیز پیشنهاد می کنیم مطلب نکات جامع راه اندازی کترینگ را مطالعه کنید.

هزینه راه اندازی برگر فروشی

حالا که با نکات جامع راه اندازی برگر فروشی نیز آشنا شدیم، ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که: هزینه راه اندازی برگر فروشی یا فست فود چقدر است؟ این سوال ممکن است برای کسانی که به فکر راه اندازی پیتزا فروشی هستند نیز پیش بیاید… به طور تقریبی می توان گفت هزینه حدودی راه اندازی یک برگر فروشی یا فست فودی کوچک، چیزی بین 200 تا 400 ملیون تومان است. برای مراکز بزرگ تر این هزینه به 700 تا 900 میلیون و بیشتر نیز می رسد.

این مقدار برای هزینه راه اندازی سرزمین سوخاری یا هزینه راه اندازی کباب ترکی بسیار بیشتر بوده و نیازمند بودجه و سرمایه بیشتری می باشد.

جمع بندی

به پایان مطلب نکات جامع راه اندازی برگر فروشی رسیدیم. در این بخش تلاش کردیم ابتدا با لیست تجهیزات مهم همبرگرفروشی آشنا شدیم که عبارتند از:

  • قالب همبرگر زن
  • چرخ گوشت صنعتی
  • میکسر
  • فر و گریل صنعتی
  • سرخ کن صنعتی
  • تجهیزات برودتی
  • هود

در ادامه نیز با مهم ترین نکات راه اندازی همبرگر فروشی آشنا شدیم و در نهایت نیز به طور تقریبی برآورد هزینه کردیم که به چه میزان بودجه برای شروع این کسب و کار نیاز دارید.

امیدواریم این مطلب راهنمای مفیدی به منظور شروع این کسب و کار جدید برای شما باشد.

شما می توانید با تجهیزات آشپزخانه فریدونی، عرضه کننده تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات فست فود و رستوران و… از بخش تماس با ما در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را جهت خرید لوازم و ابزارهای مورد نیاز خود دریافت نمایید.

همچنین می توانید به فروشگاه این مجموعه سر بزنید و قیمت محصولات مورد نیاز خود را مشاهده نمایید.

 

پست قبلی

5 ایده جذاب راه اندازی آبمیوه فروشی

پست بعدی

ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولاتی که به دنبال آن هستید شروع به تایپ کنید.
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

بروزرسانی

به دلیل بروزرسانی وبسایت، فعلاً برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

  • تلفن ثابت: 55574108 – 55574104
  • تلفن همراه: 09103939344